top of page

Calatoria incepe


Unul din mentorii mei mi-a spus la un moment dat ca daca astept sa fac site-ul perfect voi astepta mult si bine pana sa public ceva. Un an mai tarziu fac giganticul pas spre intalnirea nemijlocita cu publicul.

Cu emotiile de rigoare, inaugurez acest blog. Facand asta, deschid usa la aprecieri, comentarii, intrebari dar si la critica si dezacord. Toate fac parte din procesul de invatare si tocmai de aceea imi doresc sa am parte de cat mai multa interactiune cu voi.

Scriu acest articol cu intentia de a va face cunoscuta vocea mea. Desi in scris nu putem auzi inflexiunile si accentele subtile care transforma vocea in ceva extrem de personal si autentic, imi dau seama ca barometrul unui scris autentic se regaseste in timbrul personal al exprimarii autorului.

Asadar, am de gand sa scriu asa cum gandesc si cum vorbesc, acesta fiind modul cel mai simplu in care ma asigur ca ma exprim cat mai onest si deschis cu putinta.

Maresc miza spunand ca imi doresc ca acest site sa fie util pentru voi cei care il cititi; si daca tot sunt la capitolul proiectie in viitor imi doresc ca acest site si acest blog sa ma apropie de oamenii pentru care ce am eu de oferit si de spus poate aduce un moment de reflectie si de contemplare.

In spiritul acestei intentii, voi publica articole scurte a caror teme vor fi desprinse din descoperirile personale pe care le traiesc zi de zi. Uneori voi avea raspunsuri, alteori intrebari, insa de fiecare data, fara exceptie, va voi invita sa vi le cautati si voi pe ale voastre.

Asa ca incepem calatoria. Eu pe a mea, voi pe a voastra.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Archive
bottom of page